July 15, 2011

cerita 58... minggu yang sibuk

Jumaat. Hari ni masuk 1 minggu aku tak post apa-apa kat blog. Sibuk siapkan tempahan uncang 50pcs untuk Pn Surida. Aku suka warna light choc. Kain mahal skit. Mahal sikit untuk kualiti yang lagi baik. Lepas ni 100pcs strike' peach.

Berita malam tadi, budak kena pukul sebab merokok. Hmm.. memang patut. Kalau tak ajar cam tu, makin gian budak tu merokok, pas tu amik dadah dan merebak ke masalah sosial lain. "Cikgu buat anak saya cam beruk" Ye laaa... kalau tak buat cam tu, jadi berok la anak mu. Sebab tak serik. Kalau aku ada anak, aku biarkan anak aku diajar. Ibu bapa sekarang muakan sangat perangai anak-anak. Sebab tu sekarang kebanyakan budak-budak yang terabai dari pengawasan mak bapak, perangai cam setan. Tak ada hormat, segan silu. Yang 1 pihak tu, timbulkan isu ni berbau politik. Highlight "Kelantan". Hmmmm aku dah agak. Awat dah 1 minggu baru kecoh kat tv3?

No comments:

Post a Comment

28 Oktober 2023

 Hari ni hari lahir Abang yang ke 51.. semoga roh mu di RahmatiNya. Bercekau & ketawa dah jadi kenangan. Dia lah idola. Abg borek adik r...