January 20, 2012

cerita 128... Saya nak kongsi barang baru

Mari... mari tengok. Ada barang baru.
Sebelum ni, aku jarang-jarang bedak muka & lipstik. Time ada event yang sangat penting je. Tak suka ada benda yang memberatkan kulit muka. Kalau pakai krim atau bedak, tambah lagi minyak kat muka ni. Tak dinafikan, kulit muka perlu dialas dengan krim atau bedak daripada terdedah terus kat cahaya matahari.
Macam-macam produk krim & bedak muka aku guna. Akhirnya, tak payah pakai apa-apa. Akibatnya, muka berkilat & gelap. Buat tak tau tapi buat tau juga laaa.
Kemarin, aku gi farmasi untuk beli pencuci muka. Terpandang kat krim ni. Macam nak cuba... maka jadi la rembat satu. Aku cuba pakai sehari. 'Ringan' kat muka & tak ada minyak sangat. Dan memang macam best krim ni.
Hari ni lupa pakai.. sebab baru nak belaja pakai krim. Heheheh. Rinduuu la sama kamu. Huahahaha.

Hari ni hari terakhir keje. Mungkin aku balik awal hari ni. Esok dah mula cuti seminggu. Teruja yang tak sangat. Lek luuuu. Walaupun cuti ofis, aku banyak nak buat keje untuk projek uncang & bisnes baju. Esok mula gerak. Hari ni lalingku cuti. Cuti untuk beli mesin-mesin welding, settlekan kereta & amik aku balik petang nanti.

Hamper & Limau tahun ni

No comments:

Post a Comment

28 Oktober 2023

 Hari ni hari lahir Abang yang ke 51.. semoga roh mu di RahmatiNya. Bercekau & ketawa dah jadi kenangan. Dia lah idola. Abg borek adik r...