February 16, 2012

cerita 135... anda juga puncanya

 Bila hati ini terasa....

Saya mudah dan suka memberi kerjasama dalam apa pon yang anda atau sesiapa saja yang ingin anjurkan apa-apa aktiviti mahupun bantuan. Tapi bila saya mengenangkan sikap anda dari pengalamanan lepas, saya malas dan serik nak memberi kerjasama. Tengok la.. saya akan memberi kerjasama bila dah abis merajuk nanti. Buat sementara ni, saya rehatkan diri saya dengan aktiviti menjahit. Tenang & tak menyakitkan. Jangan persoalkan saya dengan macam-macam jika ada part yang saya payah nak bekerjasama. Tanya diri anda yang macam-macam cekodok itu dulu >:)

Nota:
Mintak maap Cik Blog, anda slalu jadi mangsa luahan rasa saya sebab saya rasa ni yang terbaik dari saya tergedik-gedik kat status facebook dan status yahoo messenger. Heeee..

No comments:

Post a Comment

28 Oktober 2023

 Hari ni hari lahir Abang yang ke 51.. semoga roh mu di RahmatiNya. Bercekau & ketawa dah jadi kenangan. Dia lah idola. Abg borek adik r...