March 8, 2012

cerita 143... saya kagum dengan anda

Dato’ Ir. Dr. Radin Umar Radin Sohadi, VC of UPM

Dah lama tak tengok wajah cikgu saya ini. Moh kite ke Chemor!. Dah naik pangkat & status... naik haji, saya tak pasti. Uban dah bertambah yer Dato'. Heheheh. Ye laaa... dah 9 tahun saya tak jumpa Dato'. Seorang yang bijak, aktif, punya target dalam hidup, berwawasan, peka, baik hati, ceria & comel... hahaha. Kira idola ni. Teringat zaman sekolah dulu, saya misti hadir ke kelas Dato'. Tak bosan & tak tido. Tima kasih Dato'. Ilmu yang Dato' bagi, masih disini... hati saya. Saya doakan Dato' semakin cemerlang dan ceria.

No comments:

Post a Comment

28 Oktober 2023

 Hari ni hari lahir Abang yang ke 51.. semoga roh mu di RahmatiNya. Bercekau & ketawa dah jadi kenangan. Dia lah idola. Abg borek adik r...