June 4, 2013

Rumah Impian Saya: Rumah kabin (8)

Hari ni nak tayang rumah saya yang tak siap. Sedihkan. Heheh. Gambar ni diambil dua minggu lepas iaitu sebelum berpindah. Masa ni separuh barang-barang dah diangkut. Serabut tak Kak Ton? Yang ni serabut skit. Paling serabut masa hari pertama dan kedua. Sekarang ok sikit. Gambar terkini... nanti tunggu hari tak keje sebab hari keje gambarnya gelap-gelap.

Bilik Romi & Juli

Bilik Mak

Bakal ruang tamu (kanan)

Bakal ruang tamu (kiri)

Bakal bilik air & kawasan cuci mencuci

Bakal ruang makan

Pekerja kontrak tetap. Tak perlu bayar upah. Ngeh ;P
Apa pon, saya bahagia dengan kehidupan saya. Alhamdulilah, Allah bagi kehidupan yang sederhana untuk saya, Laling saya dan Mak saya. Saya tak perlu kaya harta untuk hidup bahagia, sebab Allah dah pesan...

.... Sesungguhnya Kami telah jadikan apa yang ada di muka bumi sebagai perhiasan baginya, kerana kami hendak menguji mereka, siapakah di antaranya yang lebih baik amalnya - Surah Kahfi ayat 7.


~ bersambung lagi di Rumah Impian Saya: Rumah kabin (9)

5 comments:

28 Oktober 2023

 Hari ni hari lahir Abang yang ke 51.. semoga roh mu di RahmatiNya. Bercekau & ketawa dah jadi kenangan. Dia lah idola. Abg borek adik r...