September 15, 2014

Senaman cara orang luar bandar

Saya suka ikut suami saya gi menyabit sebab di situ Ku lihat hijauuuuuu~. Terapi minda dan senaman untuk badan. Ni salah satu senaman orang kampung. Semalam merupakan kesempatan kali kedua. Hari cuti je dapat menyebok. Peluh & nyamuk dah wajib. Tapi memang syok-syok. Dalam kehidupan sekarang saya boleh berada dalam dua suasana... bandar dan luar bandar. Bandar, hiruk pikuk manusia mengejar masa dan kerja. Luar bandar... manusia tenang dalam mencari rezeki. Bagi saya, nikmat dalam mencari rezeki ialah bila hasilnya datang dari keringat yang telah mengalir keluar. Semoga apa yang kami usahakan hari ni hasilnya sangat manis pada masa akan datang.









2 comments:

  1. Setiap hari saya akan membaca blog ini dan setiap hari saya menantikan entry terbaru. Memberi inspirasi. TQ

    ReplyDelete

28 Oktober 2023

 Hari ni hari lahir Abang yang ke 51.. semoga roh mu di RahmatiNya. Bercekau & ketawa dah jadi kenangan. Dia lah idola. Abg borek adik r...