June 26, 2009

Cerita semalam 2

Balik keje blk `awal' sbb Emi mintak tlg teman cri umah kosong utk Abg Chik. Pas tu aku tlg htr Abg Chik blk quarters Bkt. Aman. Dlm pjalann blk.. aku singgah beli tembikai susu utk Kak Nora. Mlm ni ada tahlil & ksyukurn. Sblom tido.. aku abiskn `jln2' buku sulam reben.
Pagi.. mcm biasa, aku akan on tv utk dgr citer2 tkini. Aku tk minat dok sj2 depan tv. Jadi, smbil2 siap g keje.. aku akn dgr celoteh penyampai2. Bila ada yg mnarik, aku akn tpegun skejap depan tv. Citer pagi ni yg sempat aku ambil tau.. cm biasa H1N1 & 1 berita yg luar biasa.. kmatian Michael Jackson. Mninggal pd usia 50 pd pagi jumaat yg tenang ni. Raja Pop dunia.. akn dikenang smpi bila2. Btuahnya MJ klu mninggal dlm Islam sbb muslim2 1 dunia akn berdoa & sedekahkn alfatihah. Stakat ni, belom ada sumber2 rasmi yg mgatakn MJ Islam.

No comments:

Post a Comment

28 Oktober 2023

 Hari ni hari lahir Abang yang ke 51.. semoga roh mu di RahmatiNya. Bercekau & ketawa dah jadi kenangan. Dia lah idola. Abg borek adik r...