June 27, 2009

Cerita Semalam 3

27-06-09

Semalam...

Al-fatiha bt Mikail... semoga Allah mencucuri rahmat ke atas rohnya.
Petang balik keja terus tolong apa yang patut kt rumah Kak Nora. Malam.. macam biasa, aku datang pukul 8:30mlm.. join akak2. 'Ketua darjah' datang lewat tapi aku tak sempat jumpa dia sebab Mak sibuk nak balik. Aku tak nak tunggu kemas sebab aku rasa ada ramai lagi tetamu yang nak datang (Mintak maaf Kak Nora sebab tak tolong kemas).
Sebelum tido, aku 'jalan2' tengok bunga reben.

Pagi ni...

Pelancaran 1 Malaysia kat Dataran Merdeka. Aku sarapan nasi lemak kt gerai yang berjiran ngan Mc.D. Ramai orang sampai aku naik segan sebab aku sorang. Aku pilih gerai yang kurang orang. Selesa. Sampai ofis.. 15minit lewat. Hahaaha.. aku lambat ;)

No comments:

Post a Comment

28 Oktober 2023

 Hari ni hari lahir Abang yang ke 51.. semoga roh mu di RahmatiNya. Bercekau & ketawa dah jadi kenangan. Dia lah idola. Abg borek adik r...