June 24, 2009

Sulam Reben

Hri ni jalan2 kt sulam reben Pn. Ann (http://diariann.blogspot.com). M'narik & t'tarik. Sbenarnyer dh lama dok jalan2 kt blog Pn. Ann. Hri ni aku dh decide utk mleburkn diri dlm sulaman reben. Aku juga beranikn diri email kt Pn. Ann tawarkn diri tlg dia dlm projek2 sulam. Klu Pn. Ann tk layan, aku paksa gak Pn. Ann kasi peluang kt aku. Hehehh.. acah je. Tp aku harap sgt2 sbb aku suka sgt ngan keje2 seni tangan. Klu tk dpt , Plan B ler... colek Pn. Ann (lawak sensitif)Sbelom ni aku dh mleburkn diri dlm x-stitch & masih lg b'x-stitch. Skrg ni pulak.. sulam reben & manik. Bakal projek pertama sulam reben ialah bunga telur reben Pn. Ann ;o)

No comments:

Post a Comment

28 Oktober 2023

 Hari ni hari lahir Abang yang ke 51.. semoga roh mu di RahmatiNya. Bercekau & ketawa dah jadi kenangan. Dia lah idola. Abg borek adik r...