January 28, 2011

cerita 18..

As salam..

Pagi ni aku terima panggilan dari orang yang aku tak duga. Wan! Hmm. Mahu aku kembali kat dia. Tak mungkin dan aku dah tobat. Aku dah bernikah dengan seorang lelaki yang baik. Hadiah kepada aku yang selalu sabar dengan dugaan hidup.
Dulu Wan buat aku cam penagih.. 'penagih cinta'. Bukan aku tak ajak bincang dan usaha baiki hubungan. Tapi dia buat tak reti. Nak jumpa aku bila ada masa... hmm soriiiiiiiiiiiii. Bagi dia peluang kalau ada.... ku katakan tidak juga. Aku takkan timbulkan masalah dan aku dah berjanji pada diri sendiri yang aku akan jadi isteri yang baik dan menjaga rumahtangga sebaik mungkin.
Cukup dengan sikap dia dan lelaki yang macam dia. Aku takkan kembali ke alam penagih cinta lelaki yang anggap perempuan ni hamba cinta lelaki. Mintak maap.
Aku bahagia dengan hidupku sekarang. Semoga kami hidup bahagia... semakin hari semakin bahagia. Syukur dengan rahmat dan rezeki Allah.

No comments:

Post a Comment

28 Oktober 2023

 Hari ni hari lahir Abang yang ke 51.. semoga roh mu di RahmatiNya. Bercekau & ketawa dah jadi kenangan. Dia lah idola. Abg borek adik r...