April 7, 2011

cerita 32.. aku makin 'dewasa'

Hal-hal lepas jadikan aku lagi matang. Semakin hari semakin matang. Aku dah semakin jauh dari dunia mereka.  :D

Apa perancangan masa depan aku? Macam terumbang ambing. Kurang sedia untuk masa depan. Dengan apa aku & lalingku lalui sekarang, kami bercadang menetap di kampung. Lalingku dengan sewa kanopi.. welding dan mungkin juga bisnes cuci kereta. Aku, rehat sambil bisnes kecil. Mampu ke aku jauh dari kebiasaan. 34 tahun aku hidup di Selangor & Kuala Lumpur. Rasa seronok bila hidup tak terikat dengan makan gaji nanti. Jauh dari hidup yang banyak tekanan.. sesak. Aku akan hidup dengan suasana hijau... tenang. Boleh cucuk tanam. Tinggal rumah papan.. umah kampung. Umah idaman :)

No comments:

Post a Comment

28 Oktober 2023

 Hari ni hari lahir Abang yang ke 51.. semoga roh mu di RahmatiNya. Bercekau & ketawa dah jadi kenangan. Dia lah idola. Abg borek adik r...