August 15, 2011

cerita 66... mau raya

Lama tak tenyeh apa-apa kat blog. Puasa kali ni aku sebok. Alhamdulilah, setakat ni aku ponteng 1 hari solat terawikh. Alhamdulilah juga, rezeki uncang aku lom putus. Aku ada hutang 100 lagi uncang. Dalam minggu ni aku misti siapkan. Minggu depan aku plan nak siapkan baju raya Mak, Laling dan aku sendiri. Sempat ke. Ngeh.. ngehhh. Biskut raya... hmmm impian nak wat sendiri terpaksa dibekukan skali lagi tahun ni.
Keje ofis pon banyak nak buat. UCSI dah masuk. Aku tetap teruskan cuti raya selama 11 hari. Haaaaa... ko, raye sakan aku kat kampung tahun ni. Ada 13 hari lagi 'balik kampung'. Horayyyyyy!. Mak tinggal :(
Bisnes baju cam agak laris nak raya ni. Cam tiap minggu kena tambah stok. Alhamdulilah juga. Bercinta aku nak turun kl shopping Sabtu ni. Keseorangan.

No comments:

Post a Comment

28 Oktober 2023

 Hari ni hari lahir Abang yang ke 51.. semoga roh mu di RahmatiNya. Bercekau & ketawa dah jadi kenangan. Dia lah idola. Abg borek adik r...