October 22, 2011

cerita 87... pemerhati facebook

Facebook, tempat aku update kabar berita kekawan sedara. Tapi dah minggu-mingu kebelakangan ni aku jadi pembaca.. pemerhati facebook. Dah malas nak 'aktif'. Lebih selesa sekarang.

Pengajaran dari pengalaman lepas. Hehehh. Hmm... macam2 aku tengok & baca status, gambar, komen, citer member2 fb nih. Yang gedik2.. sedih.. suka. Macam2 kerenah. Tunjuk kehebatan masing-masing & bagi idea, tips, kesedaran, ilmu & pendapat yang baik. Blog merangkap diari, tempat aku bercerita tentang perasaan & idea. Kekadang aku rasa poyo lak nanti blogger lain baca. Hmm baper jek blogger yang tersesat kat blog aku nih. Hehehh. Sejak berumahtangga ni, kawan berciter tak baper nak ada. Siannyer. Laling aku tempat aku berciter segala-galanya tanpa ada selindung-selindung & rahsia. Tima kasih, Sayang. Tima kasih, Diari Blog :)

No comments:

Post a Comment

28 Oktober 2023

 Hari ni hari lahir Abang yang ke 51.. semoga roh mu di RahmatiNya. Bercekau & ketawa dah jadi kenangan. Dia lah idola. Abg borek adik r...