November 4, 2011

cerita 93... terus terang

Betul ke tindakan aku? Aku dah dedahkan sikit perihal Z kat A. Bagi aku, A perlu tahu sebelum dia menyesal & kesal hidup bersama Z nanti. Selama ni, Z banyak berlakon kat depan A. Aku hanya perhatikan saja gerak geri Z. Aku tak nak masuk campur hubungan diorang, lambat laun A akan tahu juga. Sekarang A dalam dilema & mula tawar hati kat Z. Aku rasa bersalah sebab bercerita sikit tentang Z kat A. Bukan maksud aku nak pisahkan diorang tapi untuk kebaikan A.Aku harap A boleh ubah sikap Z dan Z sedar kesilapan dia. Aku harap diorang tak cepat melatah sebab hubungan diorang baru setahun. Anggap ni asam garam hubungan cinta kasih diorang.

No comments:

Post a Comment

28 Oktober 2023

 Hari ni hari lahir Abang yang ke 51.. semoga roh mu di RahmatiNya. Bercekau & ketawa dah jadi kenangan. Dia lah idola. Abg borek adik r...