November 19, 2011

cerita 98... sabtu kembali lagi. Oyeaaa!

Sabtu minggu ni aku sambut ngan tolong Mak masak nasi lemak awal pagi tadi dan cuci ofis. Bukan ofis ni tak ada cleaner tapi serupa tak ada cleaner sebulan. Sampai sakit mata aku pandang lantai dapur... cam dah sebulan tak di mop. Atas usaha sendiri, aku angkut mop dari umah (mop ni ofis punyer sebenarnya, aku tolong simpan 'jap' masa sebok2 pindah ofis setahun yang lalu.... heheh).
Dah siap bersih :)

Upss.. toilet ni dah bersih laaa
Pagi ni aku buat ujian darah masa siapkan print drawing Ah Hoi. ... bertukar kaler biru ke. Hehehh.. 
Positif.... kaler merah

No comments:

Post a Comment

28 Oktober 2023

 Hari ni hari lahir Abang yang ke 51.. semoga roh mu di RahmatiNya. Bercekau & ketawa dah jadi kenangan. Dia lah idola. Abg borek adik r...