December 17, 2011

cerita 115... Durian lagikkk. Tak menahan dia

Bos blanje makan durian... terbaik dari ladang Genting. Hahaha... lalingku jeles semalam sebab aku makan durian yang terbaik dari ladang. Seriusss... terasa panas pas makan. Ingat nak diam-diam kat dia, tapi dia dapat kesan bau durian sebaik aku masuk dalam kereta masa dia amik balik ofis. Hehehe... sengih je la. Alaaa... yang dia & d geng songlap berbiji-biji kat 'kebun diorang' tu.. tak de bawak seulas pon untuk aku.
Malam tadi, dalam perjalanan ke Kg. Baru, lalingku cakap bau durian ada lagi. Aku cakap.. ye laaaaa... bau sendawa laaaa. Hahahaha. Oleh kerana dia tak tahan bau sendawa durian aku, dia sanggup u-turn beli 2 longgok durian. Hehehehhh... tak tahan dia. Tapi bila kopek... kualiti tak seberapa. Lebih kurang separuh je yang sedap di makan. Yang tak baper sedap kat tekak, jadi mangsa dibuat tempoyak. Tak ler membazirr.... bijak... bijakkk.
* Tips yang boleh pakai: Beli time tokey durian mau tutup kedai.... dia akan kasi diskaun ekstra durians
Teh. Ada aku kesah korang makan durian..
Mangsa tempoyakk

No comments:

Post a Comment

28 Oktober 2023

 Hari ni hari lahir Abang yang ke 51.. semoga roh mu di RahmatiNya. Bercekau & ketawa dah jadi kenangan. Dia lah idola. Abg borek adik r...