January 10, 2012

cerita 122... azam helaian pertama

Sejak kebelakangan ni, aku rasa perubahan kat diri sendiri. Dari sifat-sifat yang negatif  kepada sifat-sifat positif yang lain.Sebelom ni, aku slalu skip-skip mengaji... selang hari, minggu... bulan. Hehehh. Tapi sejak Disember hari tu, aku mula kembali membaca ayat-ayat Al-Quran sekerap yang boleh. Selain tu, aku dengar & ikut selawat... zikir sambil buat keje kat ofis. Aku juga dah mula tapis hal-hal yang melalaikan diri daripada beribadah. Sikap suka bertangguh... malas.. banyak cekodok makin menyusut. Lalingku pon perasan perubahan aku. Alhamdulilah.. semoga rutin kini kekal dan aku jadi semakin hari semakin baik ;)

No comments:

Post a Comment

28 Oktober 2023

 Hari ni hari lahir Abang yang ke 51.. semoga roh mu di RahmatiNya. Bercekau & ketawa dah jadi kenangan. Dia lah idola. Abg borek adik r...