February 28, 2012

cerita 140... sakit!

9:42am
Setelah sekian lama badan ni minta di servis, akhirnya malam tadi aku gi urut kat Alam Damai. Badan aku banyak angin... tahap kronik sampai aku dapat rasa badan ni kalu boleh bercakap, dia akan meraung mintak  di urut. Sakit tahap gaban bila kena urut.
Aku tak penah urut. Urat ni rasa cam nak pecah bila usik tang angin. Perghh.. insyallah, dua tiga hari lagi aku urut lagi. Sebelom urut, aku bersauna. Mandi peluh. Sebelum balik, aku dibekalkan ubat herba.
Pagi ni aku bangun awal. 4:30am. Siapkan keje ofis & kemas umah sikit. Badan rasa ok lepas mandi air suam. Harap-harap usaha pemulihan ni, ok ;)


3:36pm
Kepala aku sengal. Perut pon sengal cam rasa nak period la pulok. Waduhhhhhhhh. Tapi sempat gak cuci mata tengok2 bunga stokin. Hehehh

No comments:

Post a Comment

28 Oktober 2023

 Hari ni hari lahir Abang yang ke 51.. semoga roh mu di RahmatiNya. Bercekau & ketawa dah jadi kenangan. Dia lah idola. Abg borek adik r...