March 12, 2012

Cerita 145... selamat menyambut hari ulangtahun perkahwinan

Hari ni bangun dah lewat. Cepat-cepat solat subuh. Lepas tu aku terus tengok Oted & Oled sebab malam tadi diorang tido dalam umah. Bersih. Pandai korang jaga diri. Aku lepaskan diorang untuk membuang besar & kecik kat luar. Aku risau sebab Oted dah 2 hari tak makan ubat cacing. Lepas membersihkan 'peninggalan' si kakak, Teh, aku masuk bilik untuk kemas yang patut. Lalingku panggil dekat kat dia & ucap selamat hari ulangtahun perkahwinan kitorang. Yerrr... aku lupa hari ni.  

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Patutlah lepas semayang tadi dia terkelip-kelip pikirkan sesuatu. Biasanyer dia tidor balik. Rupanyer dia tunggu aku ingatkan dia. Heheh, kali ni dia ingatkan aku. Dan pagi ni, rancangan untuk sarapan sama-sama kat luar terpaksa ditunda sebab berlaku kelewatan disebabkan kelewatan keluar umah. Malam ni laaa...

No comments:

Post a Comment

28 Oktober 2023

 Hari ni hari lahir Abang yang ke 51.. semoga roh mu di RahmatiNya. Bercekau & ketawa dah jadi kenangan. Dia lah idola. Abg borek adik r...