April 1, 2013

Rumah Impian Saya: Rumah kabin (2)

Alhamdulilah. Insyallah, rumah impian saya akan jadi kenyataan dalam beberapa mingu ini sebelum Jun menjelma. Harap-harap semuanya berjalan lancar dan dipermudahkan olehNya.
Semalam, pembersihan kawasan peringkat pertama. Pokok-pokok tebu dah ditebang dan sekarang menunggu masa untuk dibakar. Pembersihan kedua, kerja-kerja meratakan tapak. Alahai, tiada gambar yang sempat saya ambil dan tepek di sini.
Pagi ni, saya dah menghubungi seorang pakcik yang biasa mengupah orang membersihkan tanah guna backhoe. Insyallah, Pakcik Razali bantu saya menghubungi tukang bersih tanah. Esok, saya dan suami akan ke Syabas Kuala Kubu untuk menyambung kembali bekalan air.

~ bersambung di Rumah Kabin (3)

28 Oktober 2023

 Hari ni hari lahir Abang yang ke 51.. semoga roh mu di RahmatiNya. Bercekau & ketawa dah jadi kenangan. Dia lah idola. Abg borek adik r...