June 7, 2013

Cadangan Beli: Garment Steamer

Ya, Kak Ton yang cumil-cumil sekalian... Sila dapatkan garment steamer ini jika Kak Ton ingin mudahkan kerja-kerja seterika terutama bagi Kak Ton yang mempunyai beberapa orang anak yang bersekolah. Mudah dan cepat. Tak perlu sembur cecair anti kedut.
Sejak seminggu lebih saya beli dan baru dua kali guna, saya rasa ok sebab kebanyakan baju kerja saya adalah daripada kain kapas. Harga rm166. Niat nak beli jenama Philip. Agak mahal. Tapi saya cuba jenama ni dulu.
Mana saya beli? Lazada. Tiada cas penghantaran untuk pembelian garment steamer ni. Tengahari order, esoknya dah boleh dapat. Servis cepat dan bagus. Selamat mencuba ;)

 XMA Garment Steamer XMA-GS320H

No comments:

Post a Comment

28 Oktober 2023

 Hari ni hari lahir Abang yang ke 51.. semoga roh mu di RahmatiNya. Bercekau & ketawa dah jadi kenangan. Dia lah idola. Abg borek adik r...