July 23, 2013

Akak tidor manyak syiookkkk ooo

"Kak o kak.. kak, akak turun di stesen KL Sentral ke?" Segelintir masyarakat yang perihatin kat saya. Alhamdulilah... ada insan yang sayang saya. Cik-Baik-Hati tu tolong kejutkan saya sebelum sampai stesen. Saya sempat ucapkan terima kasih sebab kejutkan saya walaupun KL Sentral bukan destinasi saya. Semoga Allah beri hidayah pada beliau yang berhati mulia. Syoknya tidor sampai orang sebelah risau saya terlajak stesen. Rutin harian bila naik tren komuter selama sejam. Hehehh... Cik Puan Zuhra ni banyak tidor, bukan kurang tidor. Walaubagaimanapun, saya tersidai kat stesen lebih kurang 30 minit akibat terlepas bas yang berlepas awal dari jadual sepatutnya.




No comments:

Post a Comment

28 Oktober 2023

 Hari ni hari lahir Abang yang ke 51.. semoga roh mu di RahmatiNya. Bercekau & ketawa dah jadi kenangan. Dia lah idola. Abg borek adik r...