August 28, 2013

Mampukah saya...

... memegang amanah ini sehingga tiba masanya?

Beberapa hari lepas bos ajak saya bersembang (boleh pulak yer). Antaranya.. isu berbangkit cuti saya yang dah habis dan negatif (hutang cuti) setiap tahun. Heheh. Yer ler bos, masa bujang boleh la keje sampai kering nyawa. Dah ada suami, tak boleh ler. Hal lain... keadaan saya sejak berpindah, percutian bos ke Mongolia baru-baru ni dan plan bos nak ternak kambing. Hal yang lagi besar ialah tentang perancangan syarikat pada masa akan datang. Jeng.. jeng.. jengggg. Bos minta saya untuk merahsiakan hal ini daripada pengetahuan staf lain (kecuali beberapa orang penting syarikat) sehingga pengumuman dibuat iaitu berlaku pada tahun 2015 nanti. Insyallah, saya akan pegang amanah ini. Harap-harap semuanya berlaku dengan lancar.

No comments:

Post a Comment

28 Oktober 2023

 Hari ni hari lahir Abang yang ke 51.. semoga roh mu di RahmatiNya. Bercekau & ketawa dah jadi kenangan. Dia lah idola. Abg borek adik r...