January 22, 2014

Apa kabar Saya?

Saya kini semakin lebih bermakna, tenang dan selesa. Bahagia bersama-sama suami dan emak. Suka duka bersama. Juga jiran-jiran dan saki baki saudara mara kawan-kawan terdekat yang lebih ikhlas, baik dan memahami. Hari cuti banyak saya habiskan di rumah kabin yang ceria dengan kehadiran Kecik, Oyed, Kakak, Baby, Junior,  Awang, Awin dan ternakan lain.
Saya berjaya sedikit demi sedikit menjauhkan diri dari hiruk pikuk hidup manusia yang kebanyakannya menyimpan banyak unsur-unsur negatif dalam diri mereka. Hawa nafsu terhadap keghairahan duniawi. Cukup sekadar sebagai pemerhati. Saya sudah puas menjadi bahan permainan kehidupan yang melekakan. Saya perlu berbaik-baik dengan kehidupan saya. Serius dan fokus. Semoga hidup saya diberkatiNya.

No comments:

Post a Comment

28 Oktober 2023

 Hari ni hari lahir Abang yang ke 51.. semoga roh mu di RahmatiNya. Bercekau & ketawa dah jadi kenangan. Dia lah idola. Abg borek adik r...