May 17, 2014

Jadual

Saya mula memikirkan satu jadual yang sesuai dan boleh pakai. Selama ni apa yang saya buat adalah ikut yang mana dan, janji siap. Hmm... dulu ada tapi tak boleh pakai.. lebih pada poyo.

Jam pemberian kakak saya
Senarai kerja harian bertambah. Saya nak masak... saya nak jahit... saya nak buat kerja sambilan dari rumah... saya nak membaca... saya nak cucuk tanam... saya nak menternak... saya nak itu... saya nak buat ini... saya nak jadi serba boleh!. Hmmm... semua nak dilaksanakan cuma badan je yang selalu tak mampu nak buat semua dalam sehari. Tamak!. Pengurusan masa dan kerja penting. Saya mula rasa tak puas hati sebab ada kerja yang tak dapat dibuat.
Insyallah... saya boleh! Jadi, mulakan buat kira-kira masa dan kerja ;)

No comments:

Post a Comment

28 Oktober 2023

 Hari ni hari lahir Abang yang ke 51.. semoga roh mu di RahmatiNya. Bercekau & ketawa dah jadi kenangan. Dia lah idola. Abg borek adik r...