August 15, 2014

Perca kain

Alhamdulilah... akhirnya saya berjaya dapatkan perca-perca kain dari kilang jahit. Ingatkan tak ada respon daripada iklan yang saya war-warkan tempoh hari. Pembuka pintu rezeki. Kain-kain yang saya dapat agak cantik dan berkualiti. Suami saya tolong ambil dari kilang petang semalam. Malam tadi saya selesai mengasing perca-perca sebungkus dari tiga bungkus besar perca yang jumlah beratnya lebih kurang 50kg. Saya beli rm0.30/kg.... ok lerrr. Dalam sebungkus je ada jenis lycra, cotton, t-shirt dan chiffon. Macam-macam boleh buat kan. Hmmmm.... idea.. idea ;)


3 comments:

  1. Hi sy ada banyak perca kain nak let go... berminat?

    ReplyDelete
  2. Perca kain nak let go area shah alam sek16 wssp +60102097727

    ReplyDelete
  3. Hi. Berminat juga. Saya akan contact Cik Luna. Terima kasih.

    ReplyDelete

28 Oktober 2023

 Hari ni hari lahir Abang yang ke 51.. semoga roh mu di RahmatiNya. Bercekau & ketawa dah jadi kenangan. Dia lah idola. Abg borek adik r...