August 9, 2014

Tenang

Status terkini saya. Dah setahun saya cuba mengubah dan mengawal kehidupan saya dari hiruk pikuk ke ketenangan. Lebih terpencil dan memencil. Inilah suasana yang saya perlukan. Hiruk pikuk... hmm kehidupan yang lebih menangkan kehidupan dunia. Sebelum ni saya berada dalam komuniti elit ...katanya. Rumah besar, kereta besar, kerja besar, perangai pon besar dan sangat takut dengan apa orang kata.. anggap. Juga saya berada dalam kelompok ada rupa gaya, kau ku sanjung. Siapalah saya dikalangan mereka. Lebih baik saya fikirkan siapa saya disisi Maha Pencipta. Kini, saya semakin kurang mengganggu dan diganggu. Semakin tenang. Lakukan dan lalui kehidupan dengan ikhlas, sederhana dan mengikut kemampuan. Omputih kata just go with the flow. Alhamdulilah.. semoga kehidupan saya semakin berkualiti.

No comments:

Post a Comment

28 Oktober 2023

 Hari ni hari lahir Abang yang ke 51.. semoga roh mu di RahmatiNya. Bercekau & ketawa dah jadi kenangan. Dia lah idola. Abg borek adik r...