November 11, 2014

Selamat tinggal & Kopi

Pagi ni agak lega sikit dengan tugasan ofis. Maka, mengemas sedikit. Seperti biasa, banyak kertas yang dah habis guna harus dikumpul. Nanti banyak, kita juallllll!. Kerja mengemas yang teakhir ialah meja. Terpandang patung rambut hijau. Hmmm dah 10 tahun saya simpan dan selama itu saya lupa benda haram ni. Saya teringat sebab baru-baru ni ada dengar ceramah yang mengingatkan saya kembali tentang patung hiasan di dalam rumah. Jadi... selamat tinggal Si Rambut Hijau.


*****

Sekarang tengah rehat jam 1-2. Tak ada makan... minum melo je sambil jalan-jalan cari idea berkebun. Teringat tadi Bos YSE bagi kopi. Sungguh perihatin dia dengan pekerja dia yang sorang ni. Mula la saya jakun sebab pertama kali dapat pegang biji kopi... kopi dari Laos. Baunya.... ermmmm... wangiiiiiiiiii. Cam best je. Nak buat cam mana ni? Hmmm.... Tok Siakk ooooo Tok Siak. Hehehhh




No comments:

Post a Comment

28 Oktober 2023

 Hari ni hari lahir Abang yang ke 51.. semoga roh mu di RahmatiNya. Bercekau & ketawa dah jadi kenangan. Dia lah idola. Abg borek adik r...