January 22, 2015

Khamis

Saya kembali selepas berehat 1.5 hari. Selama itu juga saya berehat dari dunia maya. Apa yang berlaku?... Kawan saya, Zaini Syamsila telah kembali ke pangkuan Ilahi. Al-fatihah. Semoga dicucuri rahmatNya. Saya tak berkesempatan menjengok arwah dalam tempoh sakit. Hanya doa yang mampu saya berikan. Tiada lagi kata-kata arwah dalam watsapp group. Semoga tenang di sana.
Hari ni masih lagi dengan status demam. Demam, batuk & selsema. Lupa bawa ubat & handphone. Lo' laqq aihh. Apa pun tabah & sabar menghadapi hari ni. Alhamdulilah, selsema dah kering, meninggalkan suara sengau. Batuk, tinggal yang manja2 je. Demam, panas yang dah reda cuma sakit kepala.


bersambung....

No comments:

Post a Comment

28 Oktober 2023

 Hari ni hari lahir Abang yang ke 51.. semoga roh mu di RahmatiNya. Bercekau & ketawa dah jadi kenangan. Dia lah idola. Abg borek adik r...