August 16, 2017

Kasih Sayang Seorang Kakak

Masa saya kecik2 dulu, kami agak rapat. Bila saya besar sikit, hubungan jadi renggang disebabkan perselisihan faham keluarga. Makin hari makin jauh. Saya rindu kakak saya. Kakak saya iras pelakon Jasmin Hamid. Rupa, gerak geri & cara cakap. Maka, bila nampak Jasmin Hamid saya teringatkan dia. Bukan Jasmin Hamid saja, apa2 perkara yang kami pernah lakukan..

Jasmin Hamid

Saya selalu doa semoga suatu hari nanti kakak saya kembali dalam hidup saya. Hari ini selepas lebih kurang 20 tahun, Allah tunaikan doa saya. Alhamdulilah. Semoga hubungan ini ikhlas, semakin erat dan dirahmatiNya hingga akhir hayat kami.

No comments:

Post a Comment

28 Oktober 2023

 Hari ni hari lahir Abang yang ke 51.. semoga roh mu di RahmatiNya. Bercekau & ketawa dah jadi kenangan. Dia lah idola. Abg borek adik r...