September 9, 2011

cerita 71... gambar raya

Raya kali aku tak sempat bergambar keluarga kat kampung. Sebok dari sembahyang raya sampai la malam. Bila ada peluang, tak cukup ahli lak. Tak best kan. Tahun ni, gambo ngan keluarga kat kampung tak ada. Nanti senang, aku nak bergambo ngan Lalingku sebagai kenangan raye 2011.Malam tadi, permulaan aku beraya kat Cheras. Sampai umah dari ofis, aku terus rendam bihun. Busu sekeluarga, Boy 'n' cik tunang & Mat nak datang beraya. Aku sempat kasi ole2 kuih cincin, ikan masin & ikan bilis untuk diorang. Kul 12:45 baru aku settle ngemas. Lalingku dah lena dulu kat sebelah.

*****
29 Sept 2011....

Ni dapat la gak sikit gambar sambutan raya 2011...

17 Sept 2011 - rombongan Cik Esah

24 Sept 2011 - Majlis sambutan aidil fitri Zon Permai
24 Sept 2011 - Majlis sambutan aidil fitri Zon Permai
25 Sept 2011 - Jalan-jalan raya Cik Cha

18 Sept 2011 - Beraya & sambut hari lari A-Ar kat umah akak K.Zila

No comments:

Post a Comment

28 Oktober 2023

 Hari ni hari lahir Abang yang ke 51.. semoga roh mu di RahmatiNya. Bercekau & ketawa dah jadi kenangan. Dia lah idola. Abg borek adik r...