September 12, 2011

cerita 72... mimpi itu mainan tido

Malam tadi aku dibuai mimpi... kategori best gak la. Harap2 mimpi ni jadi kenyataan. Watak aku dalam mimpi ni diganti Ustz. Siti Nor Bahyah. Boleh pulak. Watak Laling aku nampak kabur-kabur. Mungkin dia sendiri. Citernyer.... menceritakan impian dan harapan realiti kami berdua. Aku berkahwin agak lewat dan walaupun cam tu, aku punya keluarga yang bahagia. Kami juga agak lewat juga dikurniakan cahaya mata. Lepas pelbagai ikhtiar dan usaha, akhirnya kami dikurnia seorang anak lelaki, Mohd. Nur Hasyim. Lepas tu tiga atau empat tahun, Siti Nur Aisyah. Dalam mimpi ni, hidup kami sekeluarga semakin dekat denganNya tanda kesyukuran. Aku selalu berdoa supaya anak-anak aku jadi anak yang soleh dan solehah. Dan part yang best, aku doa suatu hari nanti anak lelaki aku menjadi anak yang soleh dan berjaya dalam kerjaya sehingga mampu belikan aku banglo dalam kawasan golf. Heheheh..

No comments:

Post a Comment

28 Oktober 2023

 Hari ni hari lahir Abang yang ke 51.. semoga roh mu di RahmatiNya. Bercekau & ketawa dah jadi kenangan. Dia lah idola. Abg borek adik r...