November 11, 2011

cerita 94... stresssssszz 11.11.11

Pagi ni aku baru perasan hari ni tarikh cantik. Topik sinar pagi ni juga. Ramai yang menikah hari ni. Aku pulak.... stressss!. Mula ngan lupa jahit butang suar lalingku kat umah tadi. Salah aku.Dalam keta dua-dua diam jek. Kat ofis, ramai lak orang datang kat bilik kaca ni.... buat banyak bunyi. Aku dah mule pening. Aku kena tolong print pic dalam masa yang sama amoi2 interkom cari orang tu... orang ni. Aku dah mula stresssssssszzz.. argghhhh stresssssssssssssszzz. Akibatnya keja print aku buat tak ikhlas & jawap call dengan sore yang empesssss. Padan muka aku. Harap2 lepas ni keadaan kembali ceria :P

*****
Nota: 
1.12pm: Aku berjaya pujuk Lalingku dari merajuk pagi tadi. Aku berazam akan jadi isteri yang lebih baik.. dari makin malas, sengal lagi degil. Emosi pagi tadi dah mula ok ;)
Aku juga dapat anak sedara baru tadi. Alhamdulilah. Semoga Razima & Baby boy sihat ;)

No comments:

Post a Comment

28 Oktober 2023

 Hari ni hari lahir Abang yang ke 51.. semoga roh mu di RahmatiNya. Bercekau & ketawa dah jadi kenangan. Dia lah idola. Abg borek adik r...