November 14, 2011

cerita 95... hujung minggu

Kak Adz
Macam-macam terjadi sejak Sabtu lepas hingga hari ni. Aku tak dapat penuhi jemputan kawin anak sedara Kak Zila... aku tak dapat restock seluar aladdin... Kak Adz masuk hospital (batu karang)... & hari ni, kawan sekolah menengah, Putra Khaliza kembali ke pangkuan Ilahi.
Aku rasa bersalah pada diri sendiri sebab kebanyakan yang dirancang & janji, aku selalu tak dapat tunaikan. Rasa risau, takut & serik. Aku hanya manusia biasa. Taip yang dirancang tak semistinya terjadi.... semua dengan izinNya. Ada hikmah. Hanya Allah je yang tahu semuanya. Dan aku harap mereka yang terlibat memahami aku dan tak ada niat sengaja aku tak penuhi janji & hal yang dirancang.

No comments:

Post a Comment

28 Oktober 2023

 Hari ni hari lahir Abang yang ke 51.. semoga roh mu di RahmatiNya. Bercekau & ketawa dah jadi kenangan. Dia lah idola. Abg borek adik r...