November 15, 2011

Ermm.. sebelom aku publish post ni, aku berkira2, perlu ke? Aku dah masuk campur hal ni. Tapi sampai bila aku nak biarkan berlaku lagi. Akhirnya, aku pejam mata klik 'post' walaupun aku tau risikonya. Dan sekarang 'target' dah baca. Samada hasilnya positif atau negatif.... dalam beberapa hari lagi.
Aku kecewa dengan sikap dia. Bukan hasutan dari mana-mana pihak tapi dari apa yang aku perhatikan selama ni. Cuba dia berada ditempat perempuan tersebut. Perlakuan dia bagi kesan kat hidup perempuan tersebut. Aku faham pengorbanan & harapan seorang perempuan bila dia sayang seseorang (kekasih) menghadapi masa2 susah senang. Aku harap dia pertimbangkan & fikir balik sikap dia selama ni. Semoga dia insaf. Aku cuma nak sedarkan dia supaya lebih  bertanggungjawap atas apa yang dia lakukan. Allah sentiasa memerhati perlakuan hambaNya dan hambaNya perlu beringat, setiap perlakuan terhadap pasti akan dibalas dan bila2 masa Dia boleh menarik nikmat yang dikurnia kepada hambaNya.

No comments:

Post a Comment

28 Oktober 2023

 Hari ni hari lahir Abang yang ke 51.. semoga roh mu di RahmatiNya. Bercekau & ketawa dah jadi kenangan. Dia lah idola. Abg borek adik r...