November 16, 2011

cerita 96...

@Bajet 2011
Kalau orang tanya aku, apa yang ada dalam fikiran anda? Aku akan jawap, wang. Yerr... terasa tekanan kewangan. Perbelanjaan makin bertambah. Aku berada dalam kategori pendapatan sederhana. Tapi dengan perancangan ekonomi negara, kategori ni cam kurang diberi pertimbangan dalam memberi tumpuan kepada golongan yang tidak berkemampuan. Aku rasa aku sekarang dah jadi golongan yang tak berkemampuan walaupun secara umumnya aku suami isteri layak sebagai berpendapatan sederhana. Tak tau laa tahun depan cam mana... bajet dah kuar, lebih mesra rakyat. Apa nasib aku suami isteri nanti...

No comments:

Post a Comment

28 Oktober 2023

 Hari ni hari lahir Abang yang ke 51.. semoga roh mu di RahmatiNya. Bercekau & ketawa dah jadi kenangan. Dia lah idola. Abg borek adik r...