May 12, 2014

Hari Mak Dan Inak

Cuti hujung minggu lepas, kita semua meraikan hari ibu. Ramai yang post anak-anak yang belanja makan-makan termasuk makan kek bersama keluarga. Saya? Tak ada gambar sambutan. Mak saya tak makan sangat kek. Hehheh. Cuma dia suka makan apa yang saya masak lauk. Kebetulan selera kami hampir sama. Alhamdulilah... tak rumit.

"Kek" sempena hari Mak saya

Bagi saya, hari-hari, hari Mak... Inak. Buat yang terbaik untuk mereka selalu, bukan pada hari tertentu. Mak sentiasa bersama kami. Sebelum membuat sesuatu urusan, kebajikan Mak dipertimbang dan diutamakan. Inak pula.. kami jauh. Nun di Lahad Datu. Saya punya Inak yang memahami, lembut dan baik. Apa pon, kedua-dua tetap menjadi keutamaan dalam hidup. Yang telah berkorban demi kehidupan anak. Semoga saya tak lalai menghargai mereka.

No comments:

Post a Comment

28 Oktober 2023

 Hari ni hari lahir Abang yang ke 51.. semoga roh mu di RahmatiNya. Bercekau & ketawa dah jadi kenangan. Dia lah idola. Abg borek adik r...