May 28, 2014

Projek awal pagi

Seawal jam 2 pagi saya dah bersiap keluar ke ofis. Sebenarnya kami menghantar sepupu ke KLIA 2 dari Klang. Menurut arahan kakak, kami misti tiba sebelum jam 4. Gilerrr punyer awal. Heheh. Tanpa meneman sepupu hingga masa berlepas, kami terus menuju ke ofis saya dan tiba jam 5:30 pagi. Awal gilerr. Dan sekarang kemengantukkan melanda zzzZzzzZzzzzz....
Beberapa minggu ni, saya perhati pallet kabel elektrik berhampiran ofis saya. Tak terusik malah ada pertambahan dari segi kuantiti tapi besi bahagian dalam dah kena ambil. Yum.. yum... yummmm. Saya dah maklumkan kepada suami dan mendapat pangkah. Jauh giler nak datang amik, katanya. Seddeyyy laaa. Dalam kepala ni dah plan nak kerjakan pallet-pallet tu. Jadi kesempatan beliau menghantar saya pagi ni, beliau terpaksa mengangkut separuh  jemaah pallet itu. Yayyyyy. Ikutkan hati semua nak diangkut tapi jangan tamak Kak Tong. Perlahan-lahan, esok lusa ada lagi.

Sisa pallet untuk orang lain pulak ;)
Dalam gelap, kami buat kerja menyumbat dalam kereta. Pakcik makcik jogging dok perhati kerja kami. Benda dah buang, kami ambik ler. Keadaan fizikal tidak seperti yang diharapkan, saya perlu ubahsuai pallet-pallet berkenaan. Semoga saya berjaya melaksanakan pelan yang dirancang.

No comments:

Post a Comment

28 Oktober 2023

 Hari ni hari lahir Abang yang ke 51.. semoga roh mu di RahmatiNya. Bercekau & ketawa dah jadi kenangan. Dia lah idola. Abg borek adik r...