October 29, 2014

Rabu

Rabu... ada pasar malam kat Taman Connaught. Pasar malam terbesar dan terpanjang katanya. Saja bagi info. Saya jarang ke sana sebab makanan banyak yang tak halal. Baju pun tak sesuai dengan saiz badan. Maka, tiada keperluan. Tengok dari dalam bas saja bila lalu situ.

Sumber gambar: OpenRice
Pagi ni, bersemangat siapkan 2 tugasan YJ. Take-15 jap sebelum mulakan tugasan Setia Alam. Apa cerita kat rumah malam tadi? Hmm.... borong bundle lagi! Tersinggah kedai bundle baru buka lepas makan kat kedai mamak.


Terbang rm50 Tok Siak. Apa yang kami dapat dengan rm50? 2 helai seluar kerja Tok Siak, sehelai seluar tengok-bola Tok Siak, sehelai seluar tidur saya, 3 helai t-shirt kerja Tok Siak, sehelai t-shirt tido saya, satu topi untuk saya, 3 topi untuk Tok Siak dan satu beg beli belah untuk saya. Hmmm... tu ler keja kami bila langgar pantang masuk kedai bundle.




Sekian.....



No comments:

Post a Comment

28 Oktober 2023

 Hari ni hari lahir Abang yang ke 51.. semoga roh mu di RahmatiNya. Bercekau & ketawa dah jadi kenangan. Dia lah idola. Abg borek adik r...