October 23, 2014

Tugasan: Baju Inak

21-22 Okt. `14...

 Kesempatan cuti sempena sambutan Deepavali saya manfaatkan dengan mula jahit baju Inak. Baju untuk hari nikah Radz.. insyallah. Warna pilihan saya ialah Turquoise. Kain kosong fabrik Gorgette. Semoga Inak nampak muda bila pakai nanti. Hehheh. Perancangan saya kat baju ni ialah memanik kat hujung tangan. Semoga sempat. Oleh kerana Inak berada jauh, saya terpaksa guna saiz Mak sebab Inak lebih kurang saiz Mak. Untuk semalam, baju sahaja.







Bila dah jahit cantum, macam ada tak kena. Aiyokk.. hmmmm rehat dulu!!! ;)

*****

23 Okt. `14, 11:30pm...

Dah siap bajunya selepas 2 jam betulkan `macam ada tak kena' semalam.



Baju dah siap. Skirtnya... ambil mood dulu. Saya rehat dulu!

No comments:

Post a Comment

28 Oktober 2023

 Hari ni hari lahir Abang yang ke 51.. semoga roh mu di RahmatiNya. Bercekau & ketawa dah jadi kenangan. Dia lah idola. Abg borek adik r...