October 23, 2014

Tugasan: Hantaran Radz

Tugas mengubah hantaran kali merupakan pengalaman kali ke-2 saya. Saya budak baru belajar :)


22 Okt. `14...

Kecik hati ngan baju kurung Inak, saya beralih ke bunga-bunga hantaran sebelum lelapkan mata. Kiranya sambungan daripada Hari-1 tempoh hari. Kali ni bertukar pembantu. Memang sangat membantu.









Konsep hantaran: Cantik, ringkas, boleh guna semula dan kos yang rendah. Cantik... sedap mata memandang. Ringkas... tak perlu serabut dengan hiasan sebab yang penting nampak barangnya. Boleh guna semula... bungan-bunga hiasan boleh gubah semula untuk hiasan meja/ rumah. Kos rendah... tak perlu bazir wang, bajet saya kurang dari rm100.

Lakaran idea:



26 Okt. `14...

Ketibaan barang-barang yang nak dihantar. Masanya kian hampir.... peringatan lembut buat saya sendiri.







No comments:

Post a Comment

28 Oktober 2023

 Hari ni hari lahir Abang yang ke 51.. semoga roh mu di RahmatiNya. Bercekau & ketawa dah jadi kenangan. Dia lah idola. Abg borek adik r...