December 24, 2014

Rajuk diri

Cerita pagi.....


Cik Diari Maya Saya,

Sejak beberapa hari ni saya sibuk menyiapkan As Built Drawing E & * Hotel. Sedikit stress di situ. Grrrr... orang sebelah tak mampu membantu saya. Lepas ni tiada bergantung harap bantuan orang sebelah. Pembantu yang tak membantu. Apa boleh buat, layan je la sampai siap. Padan dengan muka saya juga sebab dah sebulan dok buat keje "makan angin". Bos makan angin, saya pun makan angin. Hanginnnn!!. Pagi ni agak lega sebab drawing dalam perjalanan ke Val*** consultant. Legaaaaaaa... sementara.
Petang ni saya sepatutnya ada reunion. Hmmm... macam suam-suam je. Saya buat keputusan untuk tidak turut serta. Mungkin saya ni ada virus "busuk haprakkk". Mungkin mereka lebih selesa kalau saya tak turut serta. Duduk jauh-jauh itu lebih sesuai untuk saya.

Kaya hati. Sangka baik. Sangka baik dengan Allah .. ada masalah? Kita ada banyak pilihan dalam dunia ini. Setiap sesuatu itu Allah beri yang terbaik. Di mana kedudukan kita berada, kita boleh jadi baik - UKE.

Sekian.

Cerita tengahari.....

Cepat lak meka sambut birthday saya... tolong makan je laaa


Cerita orang nyanyuk.....


Tolong ingatkan saya.. right-click setting

No comments:

Post a Comment

28 Oktober 2023

 Hari ni hari lahir Abang yang ke 51.. semoga roh mu di RahmatiNya. Bercekau & ketawa dah jadi kenangan. Dia lah idola. Abg borek adik r...