January 9, 2015

Hari ni hari Jumaat

Cik Dia Maya Saya,

Sejak minggu ni saya lewat tiba di ofis. Tren 7:23am. Tiba di TBS lebih kurang 8:25am. Tak sempat naik bas perantara 8:15am yang selalu saya naik. Suhu sejuk, sedap tidur. Bangun dah lewat. Tambah lagi dengan keletihan minggu lepas dan minggu ni. Satu yang istimewa pagi ni ialah seorang adik mengejut saya di Stesen KL Sentral. Dia bimbang saya terlepas stesen. Akak turun mana? Hahaha. Kali kedua penumpang tren tolong kejutkan.  Apa pun terima kasih kat adik tu. Semoga pertolongannya diberkati dan dapat banyak pahala tambahan hari ni hari Jumaat. Tiba di ofis ni tak sah kalau tiba hampir jam 9:00am. Macam anak bos!
Cerita resdung... pagi ni mereka mula mengeluarkan diri secara berjemaah melalui hidung. Ketulan pertama tak sampai setengah jam lalu. Besar tu... banyak besar dari kebiasaan. Heheh. Lega sikit. Terasa-rasa macam mereka sedang berusaha untuk keluar. Bau busuk sendiri dah bau. Busuk macam bangkai ayam. Terima kasih Sayang_saya sebab terima Budak_busuk ini. Harap-harap mereka keluar habis hari ni. Tak ambil ubat, baik sendiri je. Penternak mana la yang amalkan amalan penternakan yang tak sihat. Ayam tak sihat....kotor!



No comments:

Post a Comment

28 Oktober 2023

 Hari ni hari lahir Abang yang ke 51.. semoga roh mu di RahmatiNya. Bercekau & ketawa dah jadi kenangan. Dia lah idola. Abg borek adik r...