May 16, 2016

Ke Ceruk Meja Tulis

Ke ceruk dapur perlu ditunda demi langkah menuju matlamat. Weeii.. nampak tak kesinambungan tajuk 2 post terakhir. Selama diam sebentar, saya bagi peluang kat diri berfikir dan buat keputusan. Tanya Allah & minta Allah bagi jalan penyelesaian sebab risau yang melanda buat saya tak OK. Keputusan dah buat, saya terus makan gaji. Walaubagaimanapun, saya tetap teruskan plan berkerja sendiri. Pendapatan tambahan.


Saya tunda sebab abang perlu buat bantuan kewangan dari saya untuk teruskan rawatan. Niat kembali makan gaji dah bertukar jadi kerja amal untuk ahli keluarga yang memerlukan selain belanja diri dan simpanan masa depan. Rancangan projek kerja sendiri dah bermula. Projek sedia ada diteruskan, projek cili merah dan uncang.
Semoga usaha ini berjaya.. diberkatiNya.



No comments:

Post a Comment

28 Oktober 2023

 Hari ni hari lahir Abang yang ke 51.. semoga roh mu di RahmatiNya. Bercekau & ketawa dah jadi kenangan. Dia lah idola. Abg borek adik r...