August 3, 2016

Cerita itu & ini

Banyak cerita tapi... ntah la. Nak susun ayat satu hal juga. Heheh

Kereta. Alhamdulilah.. Allah bagi saya satu kereta bagi kemudahan saya pergi-balik kerja, bawa abang buat rawatan & bawa ahli2 rumah jalan-jalan dan settle kan banyak hal tanpa menggangu tugas Tok Siak.. sebab Tok Siak selalu menari2 ke hulu ke hilir bila kami memerlukan dia. Kesian dia.

Kerja. Tak pasti samada saya perlu terus bekerja atau tidak. Masalah utama ialah majikan tak mencarum KWSP saya. Masalah besar masa depan nanti.

Rumah Bantuan. Alhamdulilah.. Allah bagi lagi rezeki rumah untuk Mak & secara tak langsung, Abang. Mak, insan yang penyabar. Berkat kesabaran Mak dalam meredah hidup. Banyak ujian yang Mak tempuh dalam hidup dia. Allah tak pernah lupa pengorbanan Mak & ganjaran kesabaran Mak. Mak, bukan insan yang mudah berperasaan, sensitif & ambil hati terhadap orang lain selain anak-anak dia. Jadi Mak mudah disisihkan orang. Semoga hidup Mak semakin baik, tenang, diberkati & dirahmatiNya selalu.

Kebun. Tak teratur sepanjang saya cuti 2 minggu di kampung. Kini dalam proses pemulihan






2 comments:

28 Oktober 2023

 Hari ni hari lahir Abang yang ke 51.. semoga roh mu di RahmatiNya. Bercekau & ketawa dah jadi kenangan. Dia lah idola. Abg borek adik r...