April 2, 2015

Penaja

Cik Diari Maya,

Dalam kesibukkan saya di hospital minggu lepas, saya menerima 2 panggilan perunding majlis perkahwinan seorang penyanyi pada bulan ++++. Tak pasti yang mana perunding yang sah dilantik. Mereka berhajatkan uncang saya. Ok.... alhamdulilah, sekurang-kurangnya iklan saya dalam Ig dan Fb sampai ke golongan sasaran. Walaubagaimanapun, saya adalah bakal penaja door gift bag. Setelah 2 hari berfikir, saya buat keputusan untuk menolak pelawaan mereka. Alasan saya, dia berkemampuan dan inginkan sebuah majlis yang setanding dengan rakan-rakan seperjuangan. Bantuan saya hanya pada golongan yang lebih memerlukan. Bersederhana. Saya telah menolak secara baik tanpa menyatakan alasan. Alasannya saya nyatakan di sini. Semoga majlis pernikahan dan perkahwinan penyanyi tersebut di berkati dan dirahmati Ilahi. Saya juga inginkan keberkatan dalam setiap apa yang dilakukan.





No comments:

Post a Comment

28 Oktober 2023

 Hari ni hari lahir Abang yang ke 51.. semoga roh mu di RahmatiNya. Bercekau & ketawa dah jadi kenangan. Dia lah idola. Abg borek adik r...